Pagina 51 van 56 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 558

Discussie: Call of Duty: Ghosts

Dr. Earnhardt tichke's schermafbeelding

Standaard

Je bent niet de enige! Ik heb het niet, maar een vriend van mij met wie ik vaak GTA speel heeft het ook al een week ofzo.
    Telenet blijft beweren dat het niet aan hen ligt, maar daar geloof ik niet veel van ...

Ik ben ook wel bij Telenet en heb het probleem niet.

Gebruik je DNS op automatisch? Anders even op DNS servers instellen (Google of andere). Volgens mij zal het daarmee wel werken.

Zonnetje van de Week NTGSruler's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tichke Bekijk bericht
    Je bent niet de enige! Ik heb het niet, maar een vriend van mij met wie ik vaak GTA speel heeft het ook al een week ofzo.
    Telenet blijft beweren dat het niet aan hen ligt, maar daar geloof ik niet veel van ...

Ik ben ook wel bij Telenet en heb het probleem niet.

Gebruik je DNS op automatisch? Anders even op DNS servers instellen (Google of andere). Volgens mij zal het daarmee wel werken.
    Er zijn nog mensen die ik ken die het ook ineens gekregen hebben. Al zoveel jaar werkte mijn verbinding perfect, maar sinds vorige week heb ik ineens die error. Handmatig instellen werkt niet voor mij. Heb al alles geprobeerd. Modem resetten, DNS handmatig ingeven, OpenDNS gebruiken, niets helpt... Het enige wat nog overschiet is mijn modem statisch maken en daar mijn PS3 inzetten, maar dat wil ik niet en ben ik niet technisch genoeg voor onderlegd. Ik kloot liever niet teveel met al die instellingen. Tis echt verschrikkelijk; echt om het anderhalf uur wordt ik afgemeld... Dan moet ik uit mijn game gaan, een verbindingstest doen en dan kan ik mij direct weer aanmelden.. Aan mijn nat type of poorten ligt het ook niet. Ik heb nat type open...

Jij nog ideeën?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NTGSruler Bekijk bericht
    Er zijn nog mensen die ik ken die het ook ineens gekregen hebben. Al zoveel jaar werkte mijn verbinding perfect, maar sinds vorige week heb ik ineens die error. Handmatig instellen werkt niet voor mij. Heb al alles geprobeerd. Modem resetten, DNS handmatig ingeven, OpenDNS gebruiken, niets helpt... Het enige wat nog overschiet is mijn modem statisch maken en daar mijn PS3 inzetten, maar dat wil ik niet en ben ik niet technisch genoeg voor onderlegd. Ik kloot liever niet teveel met al die instellingen. Tis echt verschrikkelijk; echt om het anderhalf uur wordt ik afgemeld... Dan moet ik uit mijn game gaan, een verbindingstest doen en dan kan ik mij direct weer aanmelden.. Aan mijn nat type of poorten ligt het ook niet. Ik heb nat type open...

Jij nog ideeën?
    Heb nog wat liggen zoeken en volgens mij moet het echt wel bij Telenet liggen...

http://community.eu.playstation.com/...0054489/page/2

Standaard

Playlist update in Ghosts! Search and Destroy is toegevoegd! Toch wel een favoriete mode van mij

Sleeping Dog winckje's schermafbeelding

Standaard

Extinction heb ik vorige keer eens gespeeld met ne maat en ik weet ni of we ver zijn geraakt maar hij zei dat hij dervoor nog nooit zo ver was geraakt

En nice dat S&D is toegevoegd al vond ik S&R ook wel leuk met die dogtags.
    - I'm Batman -

Standaard

Kga hier hout vasthouden, maar mijn connectie houdt al bijna 3 en een half uur stand... Extinction daarjuist ook nog eens gespeeld, redelijk ver geraakt, maar tis moeilijk, die trophies wil ik wel halen. Wel juist die trophy Safeguard gehaald

En super dat S&D is toegevoegd!

Big Daddy axeldc's schermafbeelding

Standaard

Playlist update in Ghosts! Search and Destroy is toegevoegd! Toch wel een favoriete mode van mij
    S&D is nooit echt mijn favoriet geweest. Die nieuwe gamemode die erop gebaseerd is, spreekt me veel meer aan.

Maar ik ga (hopelijk) volgende week zelf aan de lijve ondervinden of de game wat is

Moderator met pensioen met0t0's schermafbeelding

Standaard

En super dat S&D is toegevoegd!
    Echt raar dat dat er niet gewoon in zat, dat was bij mijn weten toch altijd een van de populairdere modi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axeldc Bekijk bericht
    S&D is nooit echt mijn favoriet geweest. Die nieuwe gamemode die erop gebaseerd is, spreekt me veel meer aan.

Maar ik ga (hopelijk) volgende week zelf aan de lijve ondervinden of de game wat is
    Die nieuwe gamemode is wel leuk, het is net iets tactischer dan de gewone S&D.

Ik zou zeggen hou vol kwa multiplayer. Het is echt wennen in het begin en ik denk dat er heel veel afhaken omdat het net iets weer meer fast paced is. Kwa connectie en matchmaking is dit toch zeer goed, nog nooit ben ik uit een game gegooid of connection interrupted gehad. (behalve dan door mijn DNS error). Ik ben nu Prestige 1, begin de maps nu goed te kennen en ik moet zeggen dat het weer leuk is

@Met0t0: Idd, vond ik ook al zéér raar en jammer dat dat er niet inzat. Maar al vrij snel was duidelijk dat ze S&D snel gingen toevoegen aan de lijst. Bij deze dus gebeurd!

Persona SvenLarsson's schermafbeelding

Standaard

Idd die trophies wil ik wel halen. Het probleem is dat ik constant DNS error krijg. Is vorige week ergens opgetreden het probleem en niet helpt blijkbaar. Dus ik wacht nog efkes af hoe het evoleert en dan ga ik naar Telenet. Ik word zo om het uur en een half gewoon afgemeld van PSN. Gisteren heb ik nog eens 3u na elkaar kunnen online gamen...
    Heb de laatste 2 maanden ook heel wat problemen met mijn verbinding. Ook Telenet klant en wordt er ook op regelmatige basis van het PSN gegooid. Vrij vervelend want online gamen wordt zo wel een hele opdracht.

Over COD Ghosts : Heb al ongeveer 4 uur gespeeld bij mijne maat en vind er echt niks aan. Ik ga nog maar eens een COD game laten passeren vrees ik.

Regels voor berichten